Kérdések és válaszok: Regisztráció, ajánlás

Kérdések és válaszok: Regisztráció, ajánlás


Hogyan tudnak az ajánlásommal ismerőseim regisztrálni?

1. Regisztrálják magukat online a www.inlernet.com weboldalon a regisztráció menüpont alatt, amihez szükséges az adataikon kívül a törzsvásárlói azonosítóm és az e-mail címem, vagy a nevem.

2. Kitöltik a papír alapú Törzsvásárlói nyilatkozatot, majd regisztrálom őket a törzsvásárlói nyilatkozatban szereplő adataik alapján a www.inlernet.com weboldalon a regisztráció menüpont alatt. 3. A személyes ajánlói weboldalam címét megadom a számukra (pl.: www.inlernet.com/HU099999) és ott a regisztrációs menüpont alatt kitöltik a személyes adataikat. A törzsvásárlói azonosítóm és a nevem automatikusan kitöltésre kerül.

Milyen adatok kellenek a regisztrációhoz?

1. Név
2. Születési idő
3. Személyi Igazolvány szám
4. Lakcím
5. E-mail cím
6. Adóazonosító jel/ Adószám
7. Ajánló e-mail címe, neve, vagy törzsvásárlói azonosítója

Az ajánló személyét a regisztrációm után tudom e módosítani?

Igen, ennek feltételeit az ÁSZF 4.3. és 4.4. szabályozza. Az ajánló váltáshoz a Team-módosítás iránti kérelem című nyomtatványt szükséges kitölteni.

Ki és hogyan lehet törzsvásárló?

Bárki, aki elmúlt 14 éves, magyar állampolgár és kitölti online, vagy papír alapon a Törzsvásárlói nyilatkozatot, majd aláírja. 14 és 18 év között a törvényes képviselő adatai és aláírása is szükséges.

Ajánló nélkül tudnak-e regisztrálni az Inlernetbe a vásárlók?

Nem. Ajánló szükséges a regisztrációhoz.

Megváltoztathatják-e az ajánlóm személyét a felettem lévő Törzsvásárlók?

Nem, nem tudják megváltoztatni az ajánlóm személyét, azt kizárólag én kérhetem. Ez az Inlernet korrekt üzletpolitikai döntése és a Rendszer sikeres működésének az alapja.

Örökölhető-e az Inlernet-Rendszerben felhalmozódott jutalékom, Jogom, pozícióm?

Természetesen igen, erről az ÁSZF 9.6. pontja rendelkezik. Az öröklési szabályoknak, törvényeknek megfelelően örökölhetik örököseim, ezért érdemes az Inlernetben keletkezett előnyeimről is végrendelkeznem.

Miért nem kaptam meg a regisztrációs e-mailt?

Az Inlernet minden esetben automatikusan elküldi az általam megadott e-mail címre az adatokat. Ha nem kaptam meg, akkor rosszul adhattam meg az e-mail címemet, vagy az e-mail szolgáltatómnál lehet a probléma. Új jelszót bármikor kérhetek a "Webiroda belépés" menüpont alatt.

Miért nem tudnak hozzám regisztrálni ismerőseim?

Az Inlernet-Rendszer az Ajánló adatainak (név, e-mail cím, törzsvásárlói azonosító) kizárólag csak azokat az adatokat fogadja el, amelyek az ajánló regisztrációja során megadásra kerültek. Ha nem tud valaki hozzám regisztrálni, akkor az általa megadott adatok nem egyeznek pontosan meg, a regisztrációmkor megadott adataimmal.

Ha az interneten találtam az Inlernetre és nem rendelkezem ajánlói adatokkal, hogyan tudok regisztrálni?

Megküldöm az info@inlernet.com címre, hogy milyen weboldalakon keresztül találtam az Inlernetre, majd e-mailben megkapom az Ügyfélszolgálattól a regisztrációmhoz szükséges ajánlói adatokat.

Milyen céggel kötök szerződést, ha Törzsvásárló, vagy Termékpartner leszek?

Törzsvásárlóként az Inlernet Worldwide AG.-vel, mely egy Svájcban bejegyzett cég.
Termékpartnerként az Inlernet Hungary Partners Zrt.-vel, mely egy Magyarországon bejegyzett cég.

Regisztrálhatok-e duplán az Inlernethez?

Nem, egy vásárló csak egyszer regisztrálhat az ÁSZF értelmében és az Inlernet szoftvere sem engedi a dupla regisztrációt. Cégként regisztrált Törzsvásárlók kapcsolattartói, magánszemélyként nem lehetnek már Törzsvásárlók. A vásárlás során bármilyen névre kiállított számlára ráíratható a saját, vagy a céges törzsvásárlói azonosító. A Rendszer nem veszi figyelembe kinek a nevére szól a számla. Ezért a cégek kapcsolattartói a magán vásárlásaik után is bekérhetik a céges törzsvásárlói azonosítójuk megadásával az árengedményt és fordítva is.

VISSZA